Langkau ke kandungan utama

AKTIVITI : Majlis Anugerah AKJ & Sambutan Aidilfitri JTMK 2017...

Pada 20 Julai 2017 yang lalu, JTMK PMS telah menganjurkan Majlis Anugerah AKJ & Sambutan Aidilfitri JTMK 2017. Majlis yang diadakan di Foyer JTMK ini dianjurkan dengan begitu meriah.

Majlis dimulakan dengan penyampaian sijil untuk penerima anugerah AKJ bagi sesi Disember 2016. Seramai 50 orang pelajar telah diraikan dalam majlis yang disempurnakan sendiri Ketua Jabatan JTMK, Puan Atijah Marsithi.

Selesai majlis anugerah AKJ, para pelajar terus diaraikan dengan sambutan Aidilfitri peringat jabatan. Setiap kelas telah menyediakan pelbagai juadah yang berbeza. Disamping enu utama yang disediakan oleh pihak jabatan, pelajar juga dapat merasa makanan dari kelas-kelas berlainan. Majlis turut diserikan dengan hadiah gerai tercantik. Hadiah telah dimenangi oleh pelajar DNS5 B.

Tahniah diucapkan kepada pelajar yang telah mendapat anugerah AKJ. Moga semua pelajar dapat meneruskan kecemerlangan yang telah dicapai.










































































































Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

AKTIVITI : Ringkasan Aktiviti Sesi Disember 2018 (Bahagian 3)...

Berikut adalah antara aktiviti yang dijalankan oleh pihak JTMK PMS sepanjang sesi Disember 2018. .Bahagian 3. (15 Mac 2019) CSR di Tadika Pintar Al-Quran Kakitangan JTMK PMS bersama pelajar-pelajar dari Kelab Teknologi Maklumat telah menjalankan program khidmat masyarakat dengan mengecat bangunan di Tadika Pintar Al-Quran, Muadzam Shah. (20-21 Mac 2019) Technology Fun Festival 2019 Technology Fun Festival 2019 (TechFest2019) adalah program yang menggabungken beberapa aktiviti utama yang dianjurkan oleh JTMK KPMS. Antara yang berlangsung adalah E-Games, gerai jualan, zumba, dan pameran pembentangan akhir FYP (DICE).

AKTIVITI : Pembentangan Proposal Projek Akhir Pelajar...

Pada 20 Ogos yang lalu, telah diadakan sesi pembentangan proposal projek akhir pelajar bagi kursus FP521 Project Analysis & Design dan FN521 Network Project Analysis & Design. Kira-kira 54 kumpulan pelajar DIP dan DNS terlibat dengan pembentangan ini. Berikut adalah antara gambar yang sempat dirakamkan sepanjang sesi pembentangan berlangsung;

PENGUMUMAN : Peta Lalu Lintas Hari Pendaftaran Pelajar Senior Sesi Jun 2016...

Pendaftaran Pelajar Senior JTMK Sesi Jun 2016 akan diadakan pada 16 Jun 2016. Pelajar akan mendaftar kamsis di Poly Biz Mall pada sebelah pagi dan daftar pengajian di jabatan pada sebelah petang. Sehubungan itu, bagi melancarkan perjalanan lalu lintas pada hari tersebut, mohon para pelajar senior yang terlibat untuk memaklumkan pada ibu bapa yang menghantar agar mematuhi arahan lalu lintas yang telah disediakan. Keseluruhan jalan di sekitar bangunan akademik dan kamsis akan diakses secara sehala sahaja. Ibu bapa boleh meletakkan kenderaan di kawasan yang telah ditetapkan. Berikut adalah peta perjalanan semasa hari pendaftaran berlangsung; Mohon untuk dimaklumkan kepada semua pelajar senior yang akan mendaftar agar dapat melancarkan perjalanan lalu lintas pada hari tersebut.